Remote Support voor bedrijven

Remote support voor bedrijven

DigiBlue biedt remote support voor Computer, Notebooks, Servers, iMac, Macbooken tablet's /telefoon met het Android systeem.

Heeft u een probleem tijdens het werken welke snel opgelost moet worden? Of heeft u er geen tijd/ behoefte aan dat wij bij u langs komen in uw bedrijf, maar heeft u wel de behoefte aan een oplossing? Dan kan remote support een uitkomst bieden. Bij remote support laat u een expert van DigiBlue toe in uw computer, notebook, server tablet of telefoon via internet. U kunt precies zien wat de expert uitvoert, omdat u precies hetzelfde scherm ziet als de expert. Met remote support kunnen vele problemen worden opgelost. Echter is er voor remote support een werkende internet verbinding vereist om de sessie te starten. Om deze reden kunnen wij geen problemen oplossen op afstand die met internet of hardware te maken hebben.

Om te kunnen ondernemen kunt u niet meer zonder computer. Via Remote Support kunnen wij uw helpdesk zijn om u bij problemen snel weer op weg te helpen. Zo kunt u zich weer bezig houden met uw vakgebied.

Nilson Uding

Wat zijn de voordelen
  • Probleem snel verholpen
  • Geen bezoek bij u op kantoor
  • Lagere kosten dan een bezoek
  • Eenvoudig te starten
  • Zeer veilige AES 256bit beveiligde sessie via SSL/https
  • Professional op afstand
  • Lagere drempel om te gebruiken
  • Ook mogelijk met permanente toegang
Wat zijn de tarieven voor Remote Support

De kosten voor Remote Support zijn duidelijk. 

Voor ieder kwartier (of deel hiervan) dat wij bij u zijn ingelogd berekenen wij € 15,00(excl. B.T.W)

Per 15 Minuten   € 15,00 Excl. B.T.W.

Wij sturen voor bestaande klanten een factuur na de sessie. Bent u nog geen klant bij DigiBlue? Dan vragen wij u vooraf één uur remote support arbeid vooraf aan ons te betalen. Het eventuele restante wat overblijft na het verlenen van de support zullen wij aan u retourneren. Hiervoor kunnen wij u een iDeal link per e-mail toesturen. Bij een iDeal betaling ontvangen wij het bedrag direct en kunnen wij u direct helpen.

Hoe werkt Remote Support

1
U neemt telefonisch contact op met DigiBlue

U kunt ons bereiken op telefoonnummer 070 - 395 00 40. Dit kan van Ma t/m Vr van 8:00 uur tot 20:00 uur

2
U opent de Remote Support Module

Deze module vindt u op deze website met de tekst 'Start Remote Support'

3
Beveiliging van uw computer

Nadat u de module heeft geopend wordt u gevraag door Windows of u TeamViewer wilt uitvoeren. Hier mag u op Ja klikken en na het lezen van de disclaimer mag u op accepteren klikken. evt. kunt u in het vak 'naam'uw naam invullen

4
Wij zoeken u op

Nu u de Remote Support Module klaar heeft staan zullen wij uw computer erbij zoeken. en zullen de verbinding opbouwen

5
Extra veiligheidstrap voor uw bescherming

U krijg op uw scherm te zien dat DigiBlue contact wilt maken met uw computer. Hier mag u op 'Toestaan' klikken. Deze stap is extra voor uw veiligheid. Wij hebben iedere keer dat wij contact willen maken opnieuw uw toestemming nodig.

6
De Remote Support sessie is tot stand

Wij hebben contact met uw computer. U zal ook zien dat wij de muis bedienen. Afhankelijk van uw probleem kunt u ons laten zien waar uw probleem zich voordoet, zodat wij deze kunnen verhelpen.

Liever hulp als u juist weg bent

Wilt u liever dat wij uw problemen verhelpen of onderhoud uitvoeren als u juist weg bent. Wij kunnen eventueel bij u inloggen zonder dat u elke keer hiervoor toestemming moet geven. Hiervoor moeten wij eenmalig op uw apparatuur speciale software installeren waarmee wij kunnen inloggen. Deze software voldoet aan alle veiligheidseisen en geeft uitsluitend de gemachtigde medewerker(s) binnen DigiBlue toegang tot uw systemen.

Afspraak voor Remote Support ?

Voor een afspraak te maken voor Remote Support kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Het is over het algemeen ook mogelijk om u direct te helpen

Tel 070 395 00 40