Ervaart u problemen met het email programma eM Client i.c.m. een adres uit de outlook.com serie? Hier leest u hoe u dit kunt oplossen.
Sinds enige dagen kan het voorkomen dat u in eM client de volgende melding ontvangt. ‘Microsoft account is experiencing technical problems. Please try again later’. EM client is hard bezig aan een oplossing voor dit probleem. Welke volgens eM Client wordt veroorzaakt door Outlook.com. U kunt in de tussen de volgende oplossing toepassen.
Stel uw e-mail via Exchange instellingen in. Dit kunt u als volgt doen.
- Klik op menu-> Gereedschappen->accounts
- Klik hier u outlook.com, hotmail.com, live.nl of hotmail.nl adres aan en klik op het prullebakje
- Klik onderaan in het venster op de +
- Vul nog niet uw e-mail adres is, maar klik op de balk met E-mail en kies hier voor Exchange
- Vul uw e-mail adres is bij e-mail en gebruikersnaam en uw wachtwoord
- Als er om een server wordt gevraagd kunt u ‘outlook.office365.com’ in type
- In het volgende venster type u uw naam en e-mail adres (of u past deze zo nodig aan)
- Uw account werkt weer volledig.
Komt u hier toch niet helemaal uit?
Wij kunnen u helpen via Remote Support. Bij Remote Support nemen wij éénmalig uw computer over en lossen het probleem voor u op.