fbpx

Remote Support voor consumenten


Heeft u er geen behoefte aan om iemand bij u thuis langs te krijgen, maar heeft u wel de behoefte aan een oplossing? Dan kan remote support een uitkomst bieden. Bij remote support laat u een expert van DigiBlue toe in uw computer, notebook, tablet of telefoon via internet. U kunt precies zien wat de expert uitvoert, omdat u precies hetzelfde scherm ziet als de expert. Met remote support kunnen vele problemen worden opgelost. Echter is er voor remote support een werkende internet verbinding vereist om de sessie te starten. Om deze reden kunnen wij geen problemen oplossen op afstand die met internet of hardware te maken hebben.


Afspraak maken of direct hulp


WAT ZIJN DE VOORDELEN

  • SNEL GEHOLPEN
  • NIEMAND BIJ U THUIS
  • LAGERE KOSTEN DAN EEN BEZOEK
  • EENVOUDIG TE STARTEN
  • ZEER VEILIGE AES 256BIT BEVEILIGDE SESSIE VIA SSL/HTTPS
  • PROFESSIONAL OP AFSTAND
  • LAGERE DREMPEL OM TE GEBRUIKEN

HOE WERKT REMOTE SUPPORT

① U neemt contact met DigiBlue op

U kunt ons bereiken op telefoonnummer 070 – 395 00 40. Dit kan van Ma t/m Vr van 8:00 uur tot 20:00 uur. Als u een afspraak heeft gemaakt. Dan bellen wij u.


② U opent de Remote Support module

Deze module vindt u hieronder met de tekst ‘Start Remote Support’


③ Beveiligingmelding van uw computer

Nadat u de module heeft geopend wordt u gevraag door Windows of u TeamViewer wilt uitvoeren. Hier mag u op Ja klikken en na het lezen van de disclaimer mag u op accepteren klikken. U kunt in het vak ‘naam’ eventueel uw naam invullen.


④ Wij maken verbinding

Nu u de Remote Support Module klaar heeft staan zullen wij verbinding maken met uw computer.


⑤ Extra veiligheid voor uw bescherming

U krijg op uw scherm te zien dat DigiBlue verbinding wilt maken met uw computer. Hier mag u op ‘Toestaan’ klikken. Deze stap is extra voor uw veiligheid. Wij hebben iedere keer dat wij verbinding willen maken opnieuw uw toestemming nodig.


⑥ De Remote Support verbinding is tot stand

Wij hebben verbinding met uw computer. U zal ook zien dat wij de muis bedienen. Afhankelijk van uw probleem kunt u ons laten zien waar uw probleem zich voordoet, zodat wij deze kunnen verhelpen. Wij houden telefonisch contact met u. Zo kunnen wij toelichten wat wij aan het doen zijn.

⑦ Einde Remote Support

Wij zullen als wij klaar zijn met uw probleem de verbinding sluiten. Wij zullen u factureren voor de gewerkte tijd. Zie hiervoor de Tarieven. Heeft u een abonnement ‘Onbeperkt Support‘ Dan zullen wij u geen factuur sturen. Remote Support zit in het voordelige abonnement.