Consumenten - Remote Support

Remote Support

Heeft u er geen behoefte aan om iemand bij u thuis langs te krijgen, maar heeft u wel de behoefte aan een oplossing? Dan kan remote support een uitkomst bieden. Bij remote support laat u een expert van DigiBlue toe in uw computer, notebook, tablet of telefoon via internet. U kunt precies zien wat de expert uitvoert, omdat u precies hetzelfde scherm ziet als de expert. Met remote support kunnen vele problemen worden opgelost. Echter is er voor remote support een werkende internet verbinding vereist om de sessie te starten. Om deze reden kunnen wij geen problemen oplossen op afstand die met internet of hardware te maken hebben.

Is Remote Support op alle apparaten beschikbaar?

Wij kunnen op veel apparaten Remote Support bieden. Hierbij moet u denken aan uw Windows en Apple laptop of computer, maar ook aan uw Android smartphone of tablet.

Helaas staat Apple nog niet toe om remote support te bieden voor iPhone en iPad.

Wat zijn de voordelen

Hoe werkt Remote Support

U neemt contact met DigiBlue op

U kunt ons bereiken op telefoonnummer 070 – 395 00 40. Dit kan van Ma t/m Vr van 8:00 uur tot 18:00 uur. Als u een afspraak heeft gemaakt. Dan bellen wij u.

U opent de Remote Support module

Deze module vindt bovenaan de pagina met de tekst ‘Start Remote Support’

Beveiliging melding van uw computer

Nadat u de module heeft geopend wordt u gevraag door Windows of u TeamViewer wilt uitvoeren. Hier mag u op Ja klikken en na het lezen van de disclaimer mag u op accepteren klikken. U kunt in het vak ‘naam’ eventueel uw naam invullen.

Wij maken verbinding

Nu u de Remote Support Module klaar heeft staan zullen wij verbinding maken met uw computer.

Extra veiligheid voor uw bescherming

U krijg op uw scherm te zien dat DigiBlue verbinding wilt maken met uw computer. Hier mag u op ‘Toestaan’ klikken. Deze stap is extra voor uw veiligheid. Wij hebben iedere keer dat wij verbinding willen maken opnieuw uw toestemming nodig.

De Remote Support verbinding is tot stand

Wij hebben verbinding met uw computer. U zal ook zien dat wij de muis bedienen. Afhankelijk van uw probleem kunt u ons laten zien waar uw probleem zich voordoet, zodat wij deze kunnen verhelpen. Wij houden telefonisch contact met u. Zo kunnen wij toelichten wat wij aan het doen zijn.

Einde Remote Support

Wij zullen als wij klaar zijn met uw probleem de verbinding sluiten. Wij zullen u factureren voor de gewerkte tijd. Zie hiervoor de Tarieven. Heeft u een abonnement ‘Onbeperkt Support‘ Dan zullen wij u geen factuur sturen. Remote Support zit in het voordelige abonnement.

Onbeperkt hulp voor een vast bedrag per maand

Met de support abonnementen van DigiBlue wordt u snel en onbeperkt geholpen als u nodig vindt, zonder onoverzichtelijke kosten.

Vragen of een afspraak ?
Maak vandaag nog uw afspraak met DigiBlue
Scroll naar top