ExperTeam van KPN Stopt dienstverlening

De service van Het ExperTeam van KPN stopt per 1 oktober 2017.

In de afgelopen jaren heeft Nilson Uding van DigiBlue naast zijn normale werkzaamheden binnen DigiBlue ook werkzaamheden gedaan via een franchise concept voor het ExperTeam. De diensten van het ExperTeam werden via een franchise concept mogelijk gemaakt, waarbij landelijk meerdere ondernemers waren aangesloten. Nilson Uding van DigiBlue was één van deze ondernemers.

Het ExperTeam van KPN heeft alle klanten welke de afgelopen jaren via het ExperTeam concept diensten hebben afgenomen op 25 september geïnformeerd dat de dienst per 1 oktober stopt. Echter wordt er vanuit het ExperTeam geen alternatief aangeboden waar u terecht kunt met computer of ICT problemen en dit terwijl de experts welke een franchise ExperTeam uitbaten wel gewoon verder gaan met hun eigen dienst.

Wij helpen u verder waar het ExperTeam is gestopt
Het ExperTeam is weliswaar gestopt na 10 jaar, maar wij kunnen u gewoon van dienst blijven bij computer of andere ICT problemen. DigiBlue bestaat al bijna 13 jaar en bieden dezelfde diensten als het ExperTeam.

Heeft u in het verleden producten aangeschaft via Nilson Uding tijdens een bezoek onder de naam het ExperTeam en zit hier nog garantie op? Wij houden deze garantie gewoon aan.

Wat betekend franchise eigenlijk?
Een franchise is een methode van zakendoen waarbij een ondernemer (de franchisenemer) een contract sluit met de eigenaar van een handelsnaam (de franchisegever) die de franchisenemer het recht geeft om tegen betaling een zaak met die handelsnaam te exploiteren. Dit wordt veel gedaan bij supermarktketens en fastfoodrestaurants zoals McDonald’s en komt ook voor bij dienstverlenende bedrijven, zoals makelaardijen en voorheen bij het ExperTeam van KPN.
meer over Franchise vindt u op https://nl.wikipedia.org/wiki/Franchise_(ondernemen)

Scroll naar top